top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Курсові arrow Психологія arrow Психологічні особливості професійної спрямованості учнів як навчаються у профільних класах
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Психологічні особливості професійної спрямованості учнів як навчаються у профільних класах

Зміст

Вступ

Розділ І. Теоретичні засади проблеми особливостей професійної спрямованості старшокласників, які навчаються в профільних класах

1.1. Поняття професійної спрямованості особистості у наукових дослідження зарубіжних і вітчизняних вчених

1.2. Особливості профорієнтації у старшокласників профільних класів

1.3. Проблема становлення образу майбутньої професії у учнів, які навчаються у профільних класах

Розділ II. Методи та методики дослідження професійної спрямованості старшокласників профільних класів

2.1. Методологічні основи емпіричного дослідження становлення образу майбутньої професії в юнацькому віці

2.2. Методика Д.Голланда “Опитувальник професійної спрямованості”

2.3. Особливості дослідження професійної спрямованості за допомогою асоціативного експерименту

2.4. Особливості дослідження професійної спрямованості за допомогою опитувальника “Моя майбутня професія”

Розділ ІІІ. Емпіричне дослідження професійної спрямованості старшокласників

3.1. Результати дослідження за методикою Д.Голланда

3.2. Опитувальник “Моя майбутня професія”

3.3. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження за асоціативним експериментом

3.4. Порівняльний аналіз за результатами проведених методик

Висновки

Список використаної літератури

Додатки

Загальна кількість сторінок - 45

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

>>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2020