Соціальна підтримка дітей з обмеженими функціональними можливостями (дипломна) |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими функціональними можливостями 1.1. Історичний розвиток проблеми суспільної допомоги людям із обмеженими функціональними можливостями 1.2. Нормативно-законодавче забезпечення прав дітей з обмеженими функціональними можливостями в Україні 1.3. Державна допомога, медико-соціальні послуги, реабілітація та соціально-педагогічна підтримка дітей з обмеженими функціональними можливостями Розділ ІІ. Зміст, форми і методи соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими функціональними можливостями в процесі навчання 2.1. Освіта дітей з особливими потребами, забезпечення культурних та інформаційних потреб 2.2. Особливості роботи соціального педагога ЗОШ з дітьми-інвалідами 2.3. Створення індивідуальних освітньо-корекційних програм як передумова успішної адаптації дітей з обмеженими функціональними можливостями до навчального процесу Розділ ІІІ. Шляхи підвищення ефективності соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими функціональними можливостями в роботі соціального педагога 3.1. Дослідження передумов реалізації інклюзивного навчання дітей з обмеженими функціональними можливостями 3.2. Програма соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими функціональними можливостями в умовах ЗОШ Висновки Список використаних джерел і літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 101 Дипломні роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|