Теоретичні підходи до організації культурно-дозвіллєвої діяльності у ЗОШ |
Зміст Вступ Розділ І. Духовний світ сучасного школяра 1.1. Теоретичний аналіз проблеми духовних цінностей у науковій літературі 1.2. Особливості формування морально-духовних цінностей школярів у сучасній школі Розділ ІІ. Організація дозвільної діяльності у ЗОШ 2.1. Зміст і структура педагогічних основ організації духовно-морального виховання школярів 2.2. Дослідження змістовного дозвілля підлітків за результатами опитування 2.3. Досвід формування в учнів духовно-моральних цінностей на прикладі ЗОШ №113 м.Києва Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 42 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|