top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Дипломні arrow Педагогіка arrow Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації (дипломна)
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації (дипломна)

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.  ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 

1.1. Сутність комунікації як специфічної форми взаємодії людей

1.2. Особливості професійно-педагогічної комунікації

1.3. Компетентність у здійсненні професійно-педагогічної комунікації та її показники

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 

3.1. Загальна характеристика моделі підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації

3.2. Компоненти моделі підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації

3.2.1. Мета підготовки, ціннісно-мотиваційне її забезпечення

3.2.2. Змістовно-ціннісний компонент

3.2.3. Процесуально-технологічний компонент

3.2.4. Рефлексивно-аналітичний компонент

3.2.5. Управлінський компонент

Висновки до розділу 3

РОЗДІЛ 4. НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 

4.1. Використання технології ситуаційного навчання студентів

4.2. Використання ігрових технологій навчання студентів

4.3. Діалогічно-дискусійні технології навчання студентів

4.4. Форми організації процесу підготовки студентів до професійно-педагогічної комунікації

Висновки до розділу 4

РОЗДІЛ 5.  АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІ-РКИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 

5.1. Організація педагогічного експерименту

5.2. Реалізація моделі підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації

5.3. Аналіз результатів експериментальної роботи

5.4. Психолого-педагогічні умови організації підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації

Висновки до розділу 4

ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 150

Дипломні роботи з Педагогіки

 
< Попередня   Наступна >
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024