| Методика слухання музики в початкових класах | 
| 
				 Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи дослідження методики слухання музики в початкових класах 1.1. Проблема музично-слухових здібностей у вітчизняній та зарубіжній психолого-педагогічній, мистецтвознавчій літературі 1.2. Значення музично-слухових здібностей учнів у процесі сприймання музики 1.3. Ефективні прийоми та методи підготовки учнів до слухання музики Розділ ІІ. Дослідження музично-слухових здібностей учнів молодшого шкільного віку 2.1. Опис методів та методик дослідження 2.2. Результати рівня музично-слухових уявлень учнів Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Методики викладання музичного мистецтва  | 
		
| < Попередня | Наступна > | 
|---|
| Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! | 
|---|
| 
				 ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)  | 
		



 



