Studentam.net.ua
Реферати, курсові та дипломні роботи
Головна arrow Розробки уроків arrow Розробки уроків з трудового навчання arrow Тема: Предметна аплікація. Послідовність створення предметних аплікацій з природного матеріалу (2 клас)
24.07.2014
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні, магістерські ...
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Друзі

Електронна бібліотека




Тема: Предметна аплікація. Послідовність створення предметних аплікацій з природного матеріалу (2 клас)

Розробка уроку з трудового навчання. 2 клас.

Бабовал.Т.І.
Янусь.С.В.

   Тема. Предметна аплікація. Послідовність створення предметних аплікацій з природного матеріалу.
   Мета. Вчити учнів виготовляти аплікацію з рослинних форм. Розвивати мислення, спостережливість, фантазію. Виховувати любов і бережне ставлення до природи.
   Обладнання. Природні матеріали (рослинні форми), ножиці, клей, зразки готових виробів, таблиця "Аплікаційні композиції", панно.

Хід уроку

   I. Підготовка робочих місць
(перед початком уроку).
   II.
Організаційний момент.
  
III.
Повідомлення теми і мети уроку.   

   Сьогодні ми вирушимо на лісову галявину. (На дошці прикріплене панно "Галявина").

Золота красуня — осінь-чарівниця!
По землі ступає, золотом іскриться.
В жовте і червоне листячко фарбує,
І картини дивні, чарівні малює.
Небо синє-синє, листя кольорове,
А яке довкілля радісне, чудове!

— Діти, подобається вам осінь? Чим саме?
   Так, осінь щедра на подарунки. Але водночас разом з подарунками вона приносить багато клопотів, особливо тваринам. Сьогодні на лісовій галявині збираються птахи та звірі на збори, щоб вирішити, як краще підготуватися до зими.
   Першим прилетів горобчик. (Вчитель приклеює зразок аплікації).
— Послухайте загадки і скажіть, хто ж іще прийшов на збори.

• Не ходжу я, а скакаю, бо нерівні ноги маю.
Через поле навмання перегнав би я коня.

Я — страшенний боягуз, всіх на світі я боюсь
Часом лізу я у шкоду, їм капусту по городах,
Моркву, ріпу, буряки. Відгадайте, хто такий? (Заєць)

• Влітку — наїдається,
Взимку — висипається. (Ведмідь)

• По полю і лісу гасає,
Овечок хапає та всіх лякає. (Вовк)

• Хто в лісі живе,
Кури в селі краде,
Має шубку золоту,
А вдачу хитку? (Лисиця)

— А це хто прийшов?

• Хвіст трубою, спритні ніжки —
Плиг із гілки на сучок!

В неї очі, як горішки,
Кожушина хутряна,
Гострі вушка, наче ріжки,
Носить все собі горішки. (Білка)

• Котиться клубочок
Зовсім без ниточок.
Замість ниточок —
Триста голочок. (їжачок)

   (Після кожної загадки вчитель приклеює на панно зразки аплікацій тварин). Ось таке панно ми повинні виготовити з вами на уроці.
— Звідки походить ця назва, нам допоможуть дізнатися чергові "Довідкового бюро".
Учень. Панно — французьке слово, означає частину архітектури, стіни або стелі, прикрашених живописом або скульптурними зображеннями.
Вчитель. Мудра природа навчає нас у будь-яку пору року і за будь-яких обставин.

Птахи нас навчають співу.
Бджолиний рій навчає жити в праці і по-справедливості.
А весь лісовий рід вчить нас міцної дружби.

   З маленької краплинки ніколи не буде моря-океану, а з одного деревця — лісу. Тому складається краплинка до краплинки, деревце до деревця. Одній людині таке панно виготовити важко, але ж нас багато, кожен буде виготовляти якусь окрему деталь.

   IV. Розгляд зразків виробів.

   V. Технологія виготовлення виробу.

— Розгляд таблиці "Аплікаційні композиції".
— Наші звірі та птахи незвичайні. З чого вони виготовлені? (З листочків).
— Хто спостережливий, той помітив, що кожен листочок щось нагадує: той голівку тварини, той лапку, інший тулуб, хвостик чи вушко.

   VI.
Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів. Закріплення нового матеріалу.

   З круглих та овальних листочків можна виготовити тулуб. Продовгуваті листочки — вушка, лапки. Маленькі листочки — хвостики.

   VII.
Повторення правил техніки безпеки.
Слово надається інженеру з техніки безпеки.

— Клей не брати в рот, багато не наносити на виріб, слідкувати, щоб не потрапив в очі.

   VIII.
Самостійна робота.

   Фізкультхвилинка.

Раз, два, три — з нами на галявину іди.
Раз, два, три, чотири, п'ять —
Будем в лісі крокувать.
Там пташок ми пострічаєм.
Разом з ними політаєм.
Разом з зайцем пострибаєм,
А від вовка — повтікаєм.
Як лисичка, до зайчат підкрадемось,
Як ведмедик клишоногий потанцюєм,
Ледве чутно галявиною помандруєм.

   IX. Продовження самостійної роботи.

   X. Оцінювання виробів, прикріплювання до панно.

   XI. Підсумок уроку.

— Чи сподобався вам урок? Чим саме?

— Я думаю, що птахи і звірята на лісовій галявині обов'язково вирішать, як їм краще підготуватися до зими, адже їх стало так багато.

   XII. Прибирання робочих місць.

АПЛІКАЦІЙНІ КОМПОЗИЦІЇ

tn1

АПЛІКАЦІЙНІ КОМПОЗИЦІЇ

tn2

Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >
 
Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2014