top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Економічні науки arrow Маркетинг у банку arrow Список рекомендованої літератури (Маркетинг у банку)
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Список рекомендованої літератури (Маркетинг у банку)

   1. Закон України "Про банки та банківську діяльність"// http://www.bank.gov.ua/
   2. Закон України "Про рекламу"// Бухгалтерія. - 2002. - №12. - с. 52 -56.
   3. Положення про порядок видачі банкам банківських ліцензій, письмових дозволів та ліцензій на виконання окремих операцій, затвердженого Постановою Правління НБУ від 17.07.2001 р., затвердженого Міністерством юстиції України від 21.08.2001 р. за №730/ 5921.
   4. Алексеев I. В., Захарчук О. В., Рим И. Н. Банківський маркетинг. Навч. Посібник. - Львів: Львівський банківський коледж НБУ, 1998.
- 96 с.
   5. Банки и банковские операции: Учебник для вузов / Е. Ф. Жуков, А. М.Максимова, О. М.Маркова и др.; Под ред. Проф. Е. Ф. Жукова. -М: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. - 471 с.
   6. Банки и банковское дело / Под ред. И.Т.Балабанова – СПб.: Питер, 2002. - 304с.
   7. Банковский портфель (Книга банкира. Книга клиента. Книга инвестора) / отв. ред. Коробов Ю. П., Рубин Д. Б., Солдаткин В. И.
- М.: СОМИНТЭК, 1994.-752 с.
   8. Банковское дело. / под ред. О. И. Лаврушина - М.: Банковский и биржевой научно-консультационный центр, 1992. - 428 с.
   9. Банковское дело. Учебник / под ред. проф. В. И. Колесникова, проф. Л. П. Кроливецкой. - М.: Финансы и статистика, 1995. - 480 с.
   10. Банковское право: Навч. Посібник./ упорядник М. П. Кучерявенко. -Харків, 1999.-678 с.
   11. Брегеда О. Місце банківських послуг в інтернет - просторі України. // Вісник НБУ. -2001.- №6. -с. 23 -25.
   12. Бритченко И. Г. Банковский маркетинг: организация процесов инвестирования. – Донецьк, Інститут економіко-правових досліджень НАН України, 1997. 200с.
   13. Бушуєва І. Маркетингова стратегія банку з депозитних послуг. // Вісник НБУ.-2002.-№1.-с.15-16.
   14. Волощук І. Шляхи формування конкурентоспроможної банківської системи України.// Вісник НБУ. - 2001. - №6. - с. 19 - 21.
   15. Гайдунько В. Специфика банковского маркетинга в современных условиях.// Банковские услуги. - 2001. - №12. - с. 13 - 15.
   16. Гайдунько В. Трансфертное ценообразование в системе управления доходностью банка.// Банковские услуги. - 2001. - № 7-8. – с.34 – 48.
   17. Гладких Д. Аналіз діяльності окремих банків України за підсумками 2001 року. // Вісник НБУ. - 2002. - №4. - с.29 - 34.
   18. Гладких Д. Динаміка цінової структури банківських послуг.// Вісник НБУ. -2001.-№5.-с.22-24.
   19. Головко А.Т., Грушко В.І., Денисенко М.П. та ін. Система банківського менеджменту: Навчальний посібник. – К.: Фірма “ІНКОС”, 2004. – 480с.
   20. Гриценко Р. Оцінка якості менеджменту банку. // Вісник НБУ. -2002. -№4.-с.34-36.
   21. Дёриг Ханс-Ульрих Универсальный банк – банк будущего. Финансовая стратегия на рубеже века: Пер. с нем. – М.: Междунар. отношения, 1999. – 384 с.
   22. Деятельность коммерческих банков: Учебное пособие / Под ред. проф.; д.э.н. А.В. Калтырина. - Ростов н/Д: “Феникс”, 2004.- 384с.
   23. Джозмен Р. В., Хамфриз Д. К. Банковский маркетинг. - М.: "Церих -ПЭЛ', 1995.-560с.
   24. Добролюбова В., Добролюбов Е. Действенное изменение организационной культуры. // Банковские технологии. - 2002. - №1.
- с. 13 -17.
   25. Долан Э.Дж., и др. Деньги, банковское дело и денежно-кредитная политика. /Пер. с анг. В. Лукашевича и др.; под общ. ред. В. Лукашевича. -Л., 1991.-448 с.
   26. Жуков Е. Ф. Менеджмент и маркетинг в банках. Учеб. пособие для вузов. -М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997.- 191 с.
   27. Заруба К. Ф. Складові цінової політики банку.// Вісник НБУ. - 2002.
- №3. - с.34-37.
   28. Кагерман X. Повний комплекс послуг з одних рук. // Вісник НБУ. -2000. -№10.-с.34-35.
   29. Качаєв Ю. Територіальні фактори банківської діяльності в Україні. // Вісник НБУ.- 2001. - №4. - с. 11 - 16.
   30. Кириченко О. та ін. Банківський менеджмент: навч. посібн. для вищих навч. закладів./ О. Кириченко, І. Гіленко, А. Ятченко. - К.: Основи, 1999. -671с.
   31. Козьменко С.М., Шпиг Ф.І., Волошко І.В. Стратегічний менеджмент банку: Навчальний посібник. – Суми: ВДТ “Університетська книга”, 2003. – 734с.
   32. Конкретно о банках.// Галицькі контракти (додаток).-2002.-с. 10-33.
   33. Котлер Ф. Основы маркетинга./ Пер. с англ. – Санкт-Петербург: АО "Карина", 1994.-698 с.
   34. Куденко Н.В. Паблік рілейшнз на варті позитивного іміджу. // маркетинг в Україні. - 2001.-№1.-с.40-43.
   35. Ляпин 3. Ф., Гончарова И. И. Маркетинг в банковской сфере. -Луганск: Изд-во Восточно-украинского государственного университета, 1998. - 186 с.
   36. Макарова Г.Л. Система банковского маркетинга.: -М: "Финстатинформ", 1997.-110 с.
   37. Мирошникова Е. Разработки рекламного бюджета: выбор оптимальных подходов.// Маркетинг и реклама. - 2000. - №1. - с.46 - 50.
   38. Нікітін А.В. Маркетинг у банку: Навч.-метод. Посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2001. – 170 с.
   39. Ніколаєнко А. Особливості маркетингової діяльності банку. // Банківська справа.-2001. - №1. - с.35 - 39.
   40. Новаторов Э. В. Как измерить качество банковских услуг. // Банковские услуги.-2001.-№7-8.-с.20.
   41. Новикова І. В. Банківський маркетинг і його роль в ринковій економіці України. - Київ, 1999. - 64 с.
   42. Павліковська К. Комерційний банк як платник податку з реклами. // Вісник НБУ. - 2001. - №9. - с.36 - 37.
   43. Папуша А. Банківська система України: перспективи розвитку. // Вісник НБУ. - 2001.- №4. -с. 10- 11.
   44. Полфреман Д., Форд Ф. Основы банковского дела. - М.: ИНФРА -М, 1996.-624 с.
   45. Попков В.В. О поддержании равноправной конкуренции на рынке банковских услуг. // Деньги и кредит. - 2001. - №5. - с.46 – 48.
   46. Романенко Л.Ф. Банківський маркетинг. Монографія. – К.: Вид. дім “Ін Юре”. – 2001. – 484 с.
   47. Романенко Л.Ф. Особливості банківського маркетингу. // Маркетинг в Україні. - 2001.- №1.- с. 32-35.
   48. Сазыкин Б., Котенков В. Стратеги управления банком: российские особености.// Банковские технологи. -2002. - №1. - 37 -41.
   49. Севрук В.Т. Банковский маркетинг. - М.: "Дело ЛТД", 1994. - 128 с.
   50. Смородников О. Маркетинг банковских услуг для частных клиентов.// Банковские технологии. - 2002.- №2. - с.26 - 30.
   51. Спицын И. О., Спицын Я. О. Маркетинг в банке. - Тернополь: АО "Тарнекс". - К.: ЦММС "Писпайп", 1993. - 656 с.
   52. Усоскин В. М. Современный коммерческий банк: управление и операции. - М.: "Всё для вас", 1993. -- 320 с.
   53. Уткин Э. А. Банковский маркетинг. - М.: ИНФРА-М, Мета-информ, 1994. - 340 с.
   54. Федулова Л. Управління якістю банківських послуг - запорука успіху в боротьбі за клієнта.// Вісник НБУ. - 2002. - №3. - с.32 - 35.
   55. Фомін І. Рейтингова оцінка комерційного банку в системі діагностики його конкурентоспроможності // Вісник НБУ. - 2002. -№4. - с.11-14.
   56. Швець В. Ринок банківських послуг: вітчизняний та зарубіжний досвід // Вісник Тернопільської академії народного господарства. -2001. - № 2. - с.151-157
   57. Шульга Н., Сокольська О. Конкурентна позиція банку на ринку платіжних карток // Вісник НБУ. - 2002. - №3. - с. 50-54.
   58. Шустов В.В. Конкуренция банков и рынок клиентуры // Деньги и кредит. - 2001. - №7. - с.52-56.

Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня

Замовити реферат, курсову або дипломну роботу

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024