top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Економічні науки arrow Маркетинг у банку arrow Розділ 9. Організація і контроль у банківському маркетингу
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Розділ 9. Організація і контроль у банківському маркетингу

Розділ 9. Організація і контроль у банківському маркетингу

    9.1. Основи управління маркетинговою діяльністю комерційного банку
    9.2. Основні типи організаційних структур управління маркетинговою діяльністю комерційного банку
    9.3. Організація, функції і завдання маркетингових служб українських комерційних банків
    9.4. Процес маркетингового контролю і його складові елементи
    9.5. Види маркетингового контролю
    9.6. Ефективність системи маркетингового контролю

    Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >

Замовити реферат, курсову або дипломну роботу

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2021