Studentam.net.ua
Реферати, курсові та дипломні роботи
Головна arrow Економічні науки arrow Маркетинг у банку arrow Розділ 9. Організація і контроль у банківському маркетингу
23.09.2017
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Кнопки


Розділ 9. Організація і контроль у банківському маркетингу

Розділ 9. Організація і контроль у банківському маркетингу

    9.1. Основи управління маркетинговою діяльністю комерційного банку
    9.2. Основні типи організаційних структур управління маркетинговою діяльністю комерційного банку
    9.3. Організація, функції і завдання маркетингових служб українських комерційних банків
    9.4. Процес маркетингового контролю і його складові елементи
    9.5. Види маркетингового контролю
    9.6. Ефективність системи маркетингового контролю

    Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >
 
Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2017