Studentam.net.ua
Реферати, курсові та дипломні роботи
Головна arrow Економічні науки arrow Маркетинг у банку arrow Розділ 9. Організація і контроль у банківському маркетингу
08.12.2016
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні, магістерські ...
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Друзі

Електронна бібліотека




Розділ 9. Організація і контроль у банківському маркетингу

Розділ 9. Організація і контроль у банківському маркетингу

    9.1. Основи управління маркетинговою діяльністю комерційного банку
    9.2. Основні типи організаційних структур управління маркетинговою діяльністю комерційного банку
    9.3. Організація, функції і завдання маркетингових служб українських комерційних банків
    9.4. Процес маркетингового контролю і його складові елементи
    9.5. Види маркетингового контролю
    9.6. Ефективність системи маркетингового контролю

    Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >
 
Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2016