top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Економічні науки arrow Маркетинг у банку arrow Розділ 8. Комунікаційна політика банку
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Розділ 8. Комунікаційна політика банку

Розділ 8. Комунікаційна політика банку

    8.1. Суть, значення і структура комунікаційної політики
    8.2. Етапи розробки і втілення комунікаційної стратегії
    8.3. Аналіз клієнтської бази комерційного банку
    8.4. Фактори і мотиви поведінки клієнта на ринку
    8.5. Етапи роботи комерційного банку по залученню потенційних клієнтів
    8.6. Зміст, форми і особливості банківської реклами
    8.7. Методи пропаганди, як інструменту комунікаційної політики
    8.8. Форми стимулювання споживачів банківських послуг, банківського персоналу та посередників

    Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >

Замовити реферат, курсову або дипломну роботу

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024