Studentam.net.ua
Реферати, курсові та дипломні роботи
Головна arrow Економічні науки arrow Маркетинг у банку arrow 4.4. Вибір стратегії банку
18.10.2017
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Кнопки


4.4. Вибір стратегії банку

4.4. Вибір стратегії банку

   Різноманітні стратегічні альтернативи дій банку можуть бути зведені до таких варіантів:
   1. Зосередження зусиль на обслуговуванні однієї групи клієнтів.
   2. Задоволення однієї потреби всіх груп споживачів.
   3. Вибіркова спеціалізація на різних сегментах.
   4. Обслуговування всього ринку.
   Перший варіант є найбільш допустимий при виході на нові ринки.
   Позитивними сторонами такого варіанту банківської стратегії можна вважати:
   1). відносне відмежування від сфери діяльності конкурентів;
   2). досягнення високого рівня відданості і довіри клієнтів банку;
   3). досягнення високого рівня обслуговування даного сегменту ринку;
   4). створення у банку чіткого уявлення про потреби клієнтів даного сегменту;
   5). досягнення відносної стабільності доходів банку від даного сегменту ринку;
   6). порівняно низькі витрати на рекламу.
   До негативних моментів першого стратегічного варіанту дій банку можуть бути віднесені:
   1) складність завойовування сегменту банком;
   2) обмеження можливостей комерційного банку для маневрування ресурсами і персоналом;
   3). необхідність підтримки постійних контактів з клієнтами;
   4). необхідність впровадження все нових послуг;
   5) розвиток і розширення продуктового ряду обмежено потребами вузького кола споживачів;
   6) вузькість і обмеженість клієнтської бази банку.
   Другий варіант дій рекомендується в період становлення банку при наявності сильної конкуренції.
   Позитивними моментами стратегії, що полягає у задоволенні однієї потреби всіх груп споживачів, можна вважати:
   1). значний досвід надання конкретного виду послуг;
   2). висока якість пропонованих послуг;
   3). низькі затрати банку;
   4). отримання конкурентних переваг при наданні даного виду послуг;
   5). можливість постійного вдосконалення банківського продукту;
   6). впровадження унікального продукту дає для банку монопольний ефект (монопольний прибуток).
   Негативні сторони другого стратегічного варіанту:
   1) складнощі з вибором необхідного виду банківського продукту;
   2). наявність конкурентів, які надають подібні послуги, значно звужує клієнтську базу;
   3). існує реальна і потенційна небезпека старіння даного продукту;
   4). складність у підтримці контактів з широкою аудиторією клієнтів;
   5). даний варіант потребує достатньо значних затрат на організацію і здійснення маркетингової діяльності.
   Позитивні наслідки третього варіанту стратегічних дій банку можуть бути окреслені наступними положеннями:
   1). можливість достатньо безболісного проникнення у дані сегменти;
   2). наявність можливостей для стратегічного маневру ресурсами і кадрами;
   3). зниження ризику негативного впливу конкурентів;
   4). забезпечення достатньої гнучкості цінової політики;
   5) широкі можливості розвитку продуктового ряду.
   Недоліками вибіркової спеціалізації на різних сегментах ринку є наступні:
   1). наявність конкурентів у кожному сегменті банківського ринку;
   2). комерційному банку складно добитися необхідних конкурентних переваг у кожному сегменті ринку внаслідок диверсифікації його зусиль;
   3). високі затрати на маркетингову діяльність (аналіз, моніторинг ринку).
   Четвертий варіант стратегії банку є найбільш універсальним і його можуть застосовувати найбільші банки з розгалуженою філіальною сіткою.
   Для цього варіанту характерними є відносно низькі затрати на маркетингову діяльність та можливість мобільного переключення на обслуговування нових клієнтів.
   У той же час комерційному банку при такому типі стратегії достатньо складно завоювати та підтримувати лідируючі позиції на всіх сегментах ринку, збирати і обробляти великі потоки маркетингової інформації, підтримувати високий ступінь оновлення асортименту послуг при високих показниках змінності клієнтської бази.

Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >
 
Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2017