Studentam.net.ua
Реферати, курсові та дипломні роботи
Головна arrow Педагогіка arrow Школознавство (Лекції) arrow 6.1. Структура шкільної інспекції
10.12.2016
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні, магістерські ...
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Друзі

Електронна бібліотека




6.1. Структура шкільної інспекції

6.1. Структура шкільної інспекції

   Інспектування — це система державного контролю за виконанням освітніми закладами будь-яких форм власності постанов і законів Верховної Ради, указів і розпоряджень Президента України, рішень уряду в галузі освіти, директивних і нормативних документів інших керівних органів з одночасним наданням їм необхідної допомоги.
   Державний контроль за виконанням загальноосвітніми навчально-виховними закладами й органами освіти рішень у галузі освіти здійснює інспектор шкіл. Шкільний інспектор не тільки контролює, а й надає кваліфіковану методичну допомогу вчителеві, вихователеві, класному керівникові, керівникам предметних гуртків, дитячих клубів, керівникові закладу освіти.
   Структура шкільної інспекції така: інспектори відділів освіти районної державної адміністрації, інспектори управління освіти обласної державної адміністрації, інспектори Міністерства освіти України.
   Інспекторський контроль районної ланки спрямований на діяльність керівників загальноосвітніх навчально-виховних закладів та інших закладів освіти, управління освіти обласної держадміністрації — на діяльність відділів освіти районної держадміністрації, а через них на керівників навчально-виховних закладів, Міністерства освіти — на діяльність управління освіти обласної держадміністрації, а через них на районні відділи.
   Інспектори відділів, управлінь освіти призначаються з числа найбільш досвідчених педагогів, які мають організаторські здібності, вищу освіту і відповідний стаж роботи. Неодмінними якостями інспектора повинні бути висока вимогливість, об'єктивність, знання справи, повага та доброзичливість у ставленні до працівників підвідомчих установ.
   Інспектори відділу освіти районної держадміністрації призначаються і звільняються завідуючим відділом, інспектори управління освіти обласної держадміністрації — начальником управління, Міністерства освіти України — міністром освіти.
   Функціональні обов'язки інспектора шкіл визначає керівник відділу освіти. До функціональних обов'язків інспектора шкіл відділу освіти найчастіше входять такі:
— вивчення стану внутрішньошкільного керівництва і контролю закріплених за ним шкіл;
— вивчення організації навчально-виховного процесу, якості знань, умінь і навичок учнів, їх вихованості;
— перевірка стану шкільних приміщень, організації харчування учнів;
— контроль за дотриманням вимог правил техніки безпеки, правил протипожежної безпеки;
— вивчення ефективності позакласної та позашкільної роботи, системи виховної роботи з дітьми в мікрорайоні школи;
— перевірка дотримання санітарно-гігієнічного режиму;
— планування розвитку мережі загальноосвітніх навчально-виховних закладів;
— підготовка та забезпечення загальноосвітніх навчально-виховних закладів екзаменаційною документацією і ін.
   Інспектор, виявивши недоліки в організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчально-виховному закладі, повинен дати рекомендації педагогічним працівникам, керівництву закладу освіти щодо поліпшення їхньої роботи.

Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >
 
Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2016