top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Педагогіка arrow Школознавство (Лекції) arrow 2.4. Організація методичної роботи з учителями початкових класів мало комплектних шкіл
top_right_2
top_left_3
top_right_3
2.4. Організація методичної роботи з учителями початкових класів мало комплектних шкіл

2.4. Організація методичної роботи з учителями початкових класів мало комплектних шкіл

   У малокомплектній школі вчителі початкових класів працюють з двома, трьома, а то й з чотирма класами. Специфіка роботи з кількома класами вимагає створення для такої категорії працівників окремого методичного об’єднання – методоб’єднання вчителів початкових класів малокомплектних шкіл. Це можуть бути кущові або районні методичні об’єднання. На їх засіданнях розглядаються особливості форм, методів навчання і виховання, організації позакласної і позашкільної виховної роботи, використання наочності та дидактичних засобів навчання в роботі з класом-комплектом, вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду.
   Певні труднощі в організації методичної роботи виникають тоді, коли в початкових малокомплектних школах працює один або два вчителі. Якщо засідання методичних об’єднань проводити в період навчання учнів, то вчителі не зможуть взяти в них участі, оскільки не буде з ким залишити учнів своєї школи. Тому в більшості випадків засідання кущових, районних методичних об’єднань вчителів початкових класів малокомплектних шкіл проходять в період листопадових, січневих і березневих канікул. На цих засіданнях використовують такі форми роботи, як моделювання уроків, перегляд та аналіз відеозаписів уроків у класі-комплекті, спостереження позакласних виховних занять, обмін досвідом роботи в умовах малокомплектної школи та ін.
   Для вчителів початкових класів малокомплектних шкіл організовуються постійно діючі та епізодичні семінари з актуальних проблем навчання і виховання учнів та шляхів їх вирішення в умовах роботи з класом-комплектом. В окрему групу при організації семінарів виділяють директорів початкових малокомплектних шкіл, оскільки директор в такій школі є одночасно і вчителем, а початкова малокомплектна школа має свою специфіку.
   Диференційованого підходу вимагає і організація підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, що працюють в умовах малокомплектної школи, а також директорів початкових шкіл. Найбільш доцільно проводити курси для них у період літніх канікул. У навчальних планах курсів відображаються особливості організації навчально-виховного процесу в умовах малокомплектної школи, здійснення керівництва роботою початкової школи.

Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >

Замовити реферат, курсову або дипломну роботу

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024