Studentam.net.ua
Реферати, курсові та дипломні роботи
Головна arrow Педагогіка arrow Школознавство (Лекції) arrow 2.4. Організація методичної роботи з учителями початкових класів мало комплектних шкіл
07.12.2016
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні, магістерські ...
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Друзі

Електронна бібліотека




2.4. Організація методичної роботи з учителями початкових класів мало комплектних шкіл

2.4. Організація методичної роботи з учителями початкових класів мало комплектних шкіл

   У малокомплектній школі вчителі початкових класів працюють з двома, трьома, а то й з чотирма класами. Специфіка роботи з кількома класами вимагає створення для такої категорії працівників окремого методичного об’єднання – методоб’єднання вчителів початкових класів малокомплектних шкіл. Це можуть бути кущові або районні методичні об’єднання. На їх засіданнях розглядаються особливості форм, методів навчання і виховання, організації позакласної і позашкільної виховної роботи, використання наочності та дидактичних засобів навчання в роботі з класом-комплектом, вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду.
   Певні труднощі в організації методичної роботи виникають тоді, коли в початкових малокомплектних школах працює один або два вчителі. Якщо засідання методичних об’єднань проводити в період навчання учнів, то вчителі не зможуть взяти в них участі, оскільки не буде з ким залишити учнів своєї школи. Тому в більшості випадків засідання кущових, районних методичних об’єднань вчителів початкових класів малокомплектних шкіл проходять в період листопадових, січневих і березневих канікул. На цих засіданнях використовують такі форми роботи, як моделювання уроків, перегляд та аналіз відеозаписів уроків у класі-комплекті, спостереження позакласних виховних занять, обмін досвідом роботи в умовах малокомплектної школи та ін.
   Для вчителів початкових класів малокомплектних шкіл організовуються постійно діючі та епізодичні семінари з актуальних проблем навчання і виховання учнів та шляхів їх вирішення в умовах роботи з класом-комплектом. В окрему групу при організації семінарів виділяють директорів початкових малокомплектних шкіл, оскільки директор в такій школі є одночасно і вчителем, а початкова малокомплектна школа має свою специфіку.
   Диференційованого підходу вимагає і організація підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, що працюють в умовах малокомплектної школи, а також директорів початкових шкіл. Найбільш доцільно проводити курси для них у період літніх канікул. У навчальних планах курсів відображаються особливості організації навчально-виховного процесу в умовах малокомплектної школи, здійснення керівництва роботою початкової школи.

Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >
 
Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2016