Studentam.net.ua
Реферати, курсові та дипломні роботи
Головна arrow Соціальна робота arrow Соціальна діагностика (Лекції) arrow 10.3. Соціальний діагноз неформальних об’єднань.
06.12.2016
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні, магістерські ...
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Друзі

Електронна бібліотека




10.3. Соціальний діагноз неформальних об’єднань.

10.3. Соціальний діагноз неформальних об’єднань.

      Під терміном “неформальна група” позначають відразу кілька об’єктів, соціальна природа якиз є різню.
      - По-перше, це угрупування переважно підліткові, всередині яких організаційні відносини виражені або дуже слабо, аабо, навпаки, дуже сильно із загрозою використання фізичної сили. Самоціллю подібних неформальних мпільностей у більшості є спілкування, а головним внутрішнім принципом – групова солідарність. Такі неформальні “тусовки” служать засобом самовизначення, тією групою, завдяки якій неповнолітній знаходить своє місце у відношенні “я-ми-вони”.
      - По-друге, до неформалів на сьогодні відносяться учасники різних самодіяльних об’єднань. Серед них – екологічні групи, історико-культурні об’єднання і політичні клуби.
      - По-третє, до неформальних організацій часто відносять тих, хто включений у масові національні та суспільні рухи.
      Неформальні групи можуть бути організовані як у рамках формальних, так і поза ними. Перші є у рамках певних організацій, другі – існують незалежно від формальних. Вони утворюються на основі просторової близькості (сусіди), спільності інтересів, психофізіологічних характеристик, особистої симпатії. Контакти в таких групах є глибші й ширші, більш значущі для індивідів. Саме такі групи справляють суттєвий вплив на соціалізацію особистості.
      Причинами створення неформальних об’єднань є:
      - реакція на недоліки роботи з молоддю;
      - проблеми соціальної структури в державі;
      - наслідки бюрократії та формалізму;
      - прагнення проявити самостійність;
      - прагнення задовольними потреби й інтереси;
      - необхідність у спілкуванні;
      - особливості молодіжної свідомості й розвитку.
      Соціально-педагогічним впливом на спрямованість і діяльність неформальної групи моржна виділити: через поведінку лідера, введення в групу осіб, які мають просоціальну спрямованість, через переорієнтацію діяльності.
      Соціальний діагноз неформальних об’єднань здійснюється за наступною технологією.
      І етап:
      - ознайомлення з групою, його лідером;
      - постановка мети і завдань;
      - виділення предмету діагностики; вибір основних показників і критеріїв.
      ІІ етап:
      - вимірювання і аналіз отриманих кількісних та якісних показників.
      ІІІ етап:
      - підсумок, оформлення висновків і постановка соціального діагнозу неформальної групи.

Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня
 
Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2016