top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Соціальна робота arrow Соціальна діагностика (Лекції) arrow 6.4. Соціально-педагогічне прогнозування.
top_right_2
top_left_3
top_right_3
6.4. Соціально-педагогічне прогнозування.

6.4. Соціально-педагогічне прогнозування.

      Мета соціально-педагогічного прогнозування – виявити, що реально в даній ситуації можна вирішити на початковому етапі роботи. Прогнозування соціально-педагогічного розвитку ситуації, виховання людини – один із найбільш важких етапів діяльності діагноста, що передбачає знання особливостей характеру соціальної проблеми, вміння спеціаліста в прогностичній діяльності. На результат прогнозування впливає наявність достатньо повної інформації про об’єкт соціального діагнозу з одного боку, особистісний досвід діагноста, інтуїція – з другого.
      Професійність діагноста полягає в тому, щоб об’єктивно опиратись на технологічність діагностування, застосовуючи творчий підхід. Прогноз може мати характер:
      - індивідуально-прогностичний;
      - індивідуально-корекційний;
      - корекційно-компенсаторний розвиток і виховання.
      За результатами прогностичної діяльності соціальний педагог робить висновки, які включають:
      - опис перспектив можливого індивідуального, індивідуально-корекційного розвитку чи виховання;
      - формулювання соціально-педагогічних пролблем клієнта.
      Після прогнозування наступна дія – реалізація цілей соціально-педагогічної роботи в безпосередній цільовій технології.

Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >

Замовити реферат, курсову або дипломну роботу

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2020