Studentam.net.ua
Реферати, курсові та дипломні роботи
Головна arrow Статті arrow Культура. Наука. Освіта. arrow ПОШУК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ПОШУКОВОГО СЕРВЕРУ RAMBLER
07.12.2016
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні, магістерські ...
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Друзі

Електронна бібліотека




ПОШУК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ПОШУКОВОГО СЕРВЕРУ RAMBLER

ПОШУК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ПОШУКОВОГО СЕРВЕРУ RAMBLER

   Для входу на сервер Rambler досить набрати його адресу (http://www.rambler.ru/) в полі адреси. Якщо вже були звернення до нього, можна скористатися списком, що розкривається в полі адреси, або записом у Журналі. Вище, над рекламною вставкою (вона називається banner), розташовано поле введення ключових слів для пошуку.
  
Слово “Найти” праворуч — кнопка для запускання пошуку. Знайдена за ключовим словом (наприклад, “педагогічне спілкування”) за допомогою Rambler інформація виводиться на екран. Вона містить посилання на відповідний сервер із знайденою сторінкою, пояснення і/або короткий витяг із документа.
   Учитель може виконати розширений запит до серверу Rambler, скориставшись кнопкою “Расширенный поиск” титульної сторінки серверу.
   Для одержання необхідної інформації за допомогою мережі Internet учитель може зайти до електронної бібліотеки, фонди якої можуть бути представлені як в електронній, так і в друкованій формах. Вона відкриває педагогам доступ до різних інформаційних ресурсів: навчально-методичних посібників, статей он-лайнових журналів і електронних підручників (ЕП).
   Алгоритм планування пошуку інформаційних джерел охоплює:
   1. Пошук на бібліотечних сайтах, у фондах.
   2. Первинне оброблення і підготовку відібраної інформації для її аналізу та подальшого використання.
   3. Використання багатовіконного режиму роботи текстового редактора Word для перехресного аналізу відібраної інформації.
   4. Визначення необхідного мінімуму інформаційних джерел для розкриття сутності інформації з певної теми.
   Під час роботи вчителя із сайтом Національної бібліотеки ім. В. І. Вернадського передусім необхідно здійснити його пошук, використовуючи можливості пошукових серверів міжнародної мережі Internet.
   Далі необхідно, використовуючи покажчики і карту сайту, розпочати пошук необхідної літератури, статей. Клацання мишею на кнопці “Каталоги” відкриває вікно “Електронні каталоги та картотеки”, де можна знайти електронний каталог, каталоги дисертацій та авторефератів, періодичних видань, картотеки видань колишнього СРСР та СНД, перекладних видань, бібліографічну базу даних Фонду президентів України.
   Пошук у електронному каталозі бібліотеки можна здійснити за допомогою прізвища автора або слова (словосполучення) з назви книги (статті), наприклад “педагогічне спілкування”, або за допомогою тематичного розділу, наприклад “Культура. Наука. Освіта” . Результати пошуку (після клацання кнопки “Знайти”) можна побачити на екрані монітора.
   Клацнувши мишею на необхідній назві, можна відкрити і прочитати текст обраного наукового видання.
   Використовуючи ресурси сайту Національної бібліотеки ім. В. І. Вернадського, зокрема каталоги наукових видань (періодичної літератури), можна здійснити пошук матеріалів з найцікавіших сучасних психолого-педагогічних проблем.

Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >
 
Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2016