Studentam.net.ua
Реферати, курсові та дипломні роботи
Головна arrow Дипломні, магістерські ... arrow Методика викладання математики arrow Теоретико-множинний підхід до побудови множини цілих невід'ємних чисел (дипломна)
03.12.2016
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні, магістерські ...
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Друзі

Електронна бібліотека




Теоретико-множинний підхід до побудови множини цілих невід'ємних чисел (дипломна)

Зміст

Вступ

I. У світі чисел.

1.1. Числа та цифри.

1.2. Науці потрібні не солдати, а вчені.

1.3. Світло зі Сходу.

1.4. Математика на Давній Русі.

1.5. Як математика стала всемогутньою.

1.6. Арифметика. Рахунок і десяткова система числення.

II. Цілі невід'ємні числа.

2.1. Виникнення понять натурального числа і нуля.

2.2. Підходи до побудови теорії цілих невід'ємних чисел.

2.3. Теоретико-множинний підхід до побудови арифметики цілих невід'ємних чисел.

2.4. Порівняння натуральних чисел за величиною.

2.5. Властивості послідовності цілих невід'ємних чисел.

2.6. Додавання цілих невід'ємних чисел та його основні властивості.

2.7. Віднімання цілих невід'ємних чисел. Зв'язок віднімання з додаванням.

2.8. Множення цілих невід'ємних чисел та його основні властивості.

III. Початковий курс вивчення математики як навчальний предмет.

3.1. Освітні, виховні й розвивальні завдання математики в початкових класах.

3.2. Зміст початкового курсу математики. Аналіз програми з математики для початкових класів.

3.3. Наступність у вивченні математики між початковими і V-VI класами.

IV. Урок математики в початковій школі.

4.1. Педагогічна наука і шкільна практика у пошуку шляхів удосконалення уроку в сучасній школі.

4.2. Урок - основна форма організації навчального процесу.

4.3. Вимоги до сучасного уроку.

V. Нумерація чисел в межах 10.

VI. Зв'язок дії додавання і віднімання.

VII. Знайомство учнів з числом і цифрою нуль.

VIII. Складання і засвоєння таблиць множення і ділення. Зв'язок між діями множення та ділення.

IX. Активізація розумової діяльності учнів початкових класів на уроках математики.

X. Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках математики.

XI. Прийоми диференціації на уроках математики через індивідуальні, групові і фронтальні форми роботи.

Висновки.

Список використаних джерел.

Додатки.

Загальна кількість сторінок - 140

Дипломні роботи з Методики викладання математики

 
< Попередня   Наступна >
Всі магістерські, дипломні та бакалаврські роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

>>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість магістерських, дипломних та бакалаврських робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

 
Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2016