Гра як засіб організації виховної роботи з дітьми з інтелектуальним порушенням |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ГРИ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ 1.1. Поняття гри та її роль у розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями 1.2. Види ігор у вихованні дітей з особливими освітніми потребами РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЧЕРЕЗ ГРУ З ДІТЬМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ 2.1. Методичні підходи до організації ігрової діяльності у виховному процесі 2.2. Практичні рекомендації для педагогів щодо застосування ігрових методів у вихованні дітей з інтелектуальними порушеннями ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 25 Реферати з Інклюзивної освіти |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість рефератів, що викладені на сайті - 200 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |