Формування спілкування у дітей дошкільного віку із заїканням засобами художнього слова |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СПІЛКУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАЇКАННЯМ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОГО СЛОВА 1.1. Проблема заїкання у дітей дошкільного віку як предмет наукового вивчення 1.2. Особливості мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку із заїканням 1.3. Використання художнього слова як засобу корекції мовленнєвих порушень у дітей із заїканням Висновки до 1 розділу РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СПІЛКУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАЇКАННЯМ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОГО СЛОВА 2.1. Діагностичне вивчення мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку із заїканням 2.2. Методика використання художнього слова для формування спілкування у дітей із заїканням 2.3. Аналіз результатів проведеного експерименту та ефективність застосованих методик Висновки до 2 розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |