Особливості пізнавального розвитку дітей дошкільного віку з порушенням зору |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІЗНАВАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ 1.1. Пізнавальний розвиток як складова психічного розвитку дитини 1.2. Порушення зору у дітей дошкільного віку: визначення, класифікація, особливості 1.3. Вплив порушень зору на пізнавальну діяльність дітей дошкільного віку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТА МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ 2.1. Аналіз сучасних методик розвитку пізнавальної діяльності дітей із порушенням зору 2.2. Використання корекційно-розвивальних методів у роботі з дітьми дошкільного віку з порушенням зору 2.3. Рекомендації щодо організації ефективного освітнього середовища для розвитку пізнавальної діяльності дітей з порушенням зору Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |