Особливості ігрової діяльності дітей з системними порушеннями мовлення дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З СИСТЕМНИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 1.1. Ігрова діяльність як провідний вид діяльності дошкільників 1.2. Системні порушення мовлення: визначення, особливості та вплив на розвиток дитини 1.3. Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з системними порушеннями мовлення Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТА МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З СИСТЕМНИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 2.1. Аналіз сучасних методик організації ігрової діяльності для дітей із системними порушеннями мовлення 2.2. Використання корекційно-розвивальних ігор у роботі з дітьми дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями 2.3. Рекомендації щодо організації ефективної ігрової діяльності для розвитку мовлення у дітей із системними порушеннями мовлення Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |