Гастрономічний туризм у Німеччині |
Зміст Вступ Розділ 1. Оцінка туристичної привабливості території Німеччини для розвитку гастрономічного туризму 1.1. Передумови, напрямки розвитку та формування гастрономічного туризму в Німеччині 1.2. Характеристика регіонального розподілу гастрономічних центрів Німеччини 1.3. Інноваційні форми гастрономічного туризму в Німеччині 1.4. Регіональні особливості надання та споживання гастрономічних послуг Розділ 2. Географія туристичних потоків, доходів та витрат у сфері гастрономічного туризму Німеччини 2.1. Розробка маршруту туру 2.2. Характеристика засобів розміщення та транспортного забезпечення Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку гастрономічного туризму в Німеччині 3.1. Гастрономічний туризм у контексті міжнародного ринку туризму 3.2. Популяризація німецької гастрономії в світі та в Україні 3.3. Рекомендації щодо покращення розвитку гастрономічного туризму в Німеччині Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Суспільно-географічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |