Організація обслуговування учасників конференції |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЙ 1.1. Конференції як форма ділових заходів: визначення та класифікація 1.2. Основні етапи організації обслуговування учасників конференцій 1.3. Специфіка послуг, що надаються учасникам конференцій РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЙ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 2.1. Організація послуг проживання та харчування для учасників конференцій 2.2. Забезпечення транспортного обслуговування та трансферів для учасників 2.3. Технічне забезпечення конференцій 2.4. Управління персоналом під час обслуговування конференцій РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЙ 3.1. Аналіз потреб учасників конференцій і ефективності обслуговування 3.2. Новітні технології в організації конференцій та обслуговування учасників 3.3. Стратегії вдосконалення обслуговування учасників конференцій ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |