Формування вміння дітей старшого дошкільного віку переказувати літературні твори |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ВМІННЯ ПЕРЕКАЗУВАТИ ЛІТЕРАТУРНІ ТВОРИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема розвитку мовлення дошкільників у різних наукових підходах 1.2. Психолого-педагогічні особливості розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку 1.3. Літературні твори як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ВМІННЯ ПЕРЕКАЗУВАТИ ЛІТЕРАТУРНІ ТВОРИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Методика навчання дітей переказу літературних творів 2.2. Використання ігрових технологій у процесі розвитку навичок переказу 2.3. Аналіз ефективності запропонованих методів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 43 |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |