Дидактичні ігри як засіб формування звјязного мовлення молодших школярів інтелектуальними порушеннями |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР 1.1. Проблема розвитку мовлення дітей з порушеннями інтелекту у різноманітних наукових підходах 1.2. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями 1.3. Психолого-педагогічні умови використання дидактичних ігор в процесі формування зв'язного мовлення молодших школярів з порушеннями інтелекту Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ 2.1. Організація та хід емпіричного дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 44 Курсові роботи з Інклюзивної освіти |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |