Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами ігрової діяльності |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ З РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 1.1. Науково-теоретична сутність поняття «зв’язне мовлення» 1.2. Особливості розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з нормотиповим розвитком 1.3. Закономірності розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення РОЗДІЛ 2. ВИВЧЕННЯ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 2.1. Методики дослідження зв'язного мовлення 2.2. Аналіз результатів дослідження РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 3.1. Організація формувального експерименту 3.2. Методика формування зв'язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності 3.3. Аналіз результатів формувального експерименту ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 102 Дипломні роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |