top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Дипломні arrow Дефектологія arrow Розвиток лексичного компоненту мовлення у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Розвиток лексичного компоненту мовлення у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення

Зміст

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЛЕКСИЧНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТПМ

1.1. Проблема формування лексичної складової мовлення у наукових лінгводидактичних, психолінгвістичних та психолого-педагогічних дослідженнях

1.2. Особливості засвоєння лексичної складової мовлення дітьми за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвої діяльності

1.3. Робота над збагаченням та активізацією словникового запасу в молодших школярів із ТПМ

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ПІДБІР МЕТОДИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ ДО ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ З ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ЛЕКСИЧНОЇ СКЛАДОВОЇ МОВЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ТПМ

2.1. Методологічне обґрунтування гіпотези дослідження

2.2. Характеристика методичного інструментарію емпіричного дослідження

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ З ПРОБЛЕМИ АКТИВІЗАЦІЇ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ В УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ ІЗ ТПМ

3.1. Організація та хід емпіричного дослідження

3.2. Аналіз та інтерпретація результатів

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 108

Дипломні роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025