Психологічні особливості порушень розвитку уваги у дітей молодшого шкільного віку |
Зміст ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ УВАГИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Теоретичний аналіз психологічних підходів до вивчення проблеми уваги у роботах закордонних та українських науковців 1.2. Аналіз психологічних досліджень щодо вікових особливостей розвитку уваги у дітей молодшого шкільного віку 1.3. Аналіз психологічних підходів до вивчення особливостей порушень уваги у дітей Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОРУШЕНЬ УВАГИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Обґрунтування методик для діагностики порушень уваги у дітей 2.2. Аналіз результатів дослідження порушень уваги у молодших школярів 2.3. Порівняльний аналіз результатів дослідження Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМ УВАГИ 3.1. Характеристика напрямків організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми що мають порушення уваги 3.2. Корекційно-розвивальна програма для розвитку уваги у дітей 3.3. Результати апробації корекційно-розвивальної програми для розвитку уваги у дітей Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 85 Дипломні роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |