Подолання тривожності у дітей дошкільного віку засобами арт-терапії |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Аналіз наукової психологічної літератури з проблеми дослідження тривожності 1.2. Тривожність як індивідуальна психологічна особливість 1.3. Соціально-психологічні особливості прояву тривожності у дітей дошкільного віку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОЯВУ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Чинники виникнення тривожності у дітей дошкільного віку 2.2. Дослідження психологічних особливостей виникнення тривожності у дітей дошкільного віку 2.3. Психологічний та статистичний аналіз результатів констатувального експерименту Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ 3.1. Особливості застосування засобів арт-терапії у корекційній роботі з дітьми дошкільного віку 3.2. Програма арт-терапевтичного тренінгу, спрямованого на подолання тривожності у дітей-дошкільників 3.3. Психологічний та статистичний аналіз результатів формувального експерименту 3.4. Перевірка ефективності корекційних заходів за допомогою t-критерію Стьюдента Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 117 Дипломні роботи з Загальної та вікової психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |