Аналіз та розробка рекомендацій з удосконалення комплексу маркетингу підприємства Кернел-Трейд |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність та роль маркетингу в діяльності підприємства 1.2. Особливості використання інструментів маркетингового комплексу (4Р) у сучасних умовах 1.3. Вплив ринкових умов і конкурентного середовища на маркетингову стратегію підприємства Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТОВ "КЕРНЕЛ-ТРЕЙД" 2.1. Огляд ринку олії та олійних культур в Україні 2.2. Загальна характеристика підприємства ТОВ "Кернел-Трейд" 2.3. Аналіз маркетингового комплексу ТОВ "Кернел-Трейд" 2.4. Рекомендації щодо вдосконалення елементів комплексу маркетингу ТОВ "Кернел-Трейд" Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 74 Дипломні роботи з Економічних наук |
Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |