Розвиток підприємливості і фінансової грамотності в учнів 7-9 класів в процесі навчання математики |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ТА ФІНАНСОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 1.1. Сутність понять «підприємливість» і «фінансова грамотність» у контексті компетентнісного навчання математики в основній школі 1.2. Аналіз шкільних підручників з математики щодо реалізації змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ 7-9 КЛАСІВ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ ТА ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ 2.1. Використання інтерактивних технологій у процесі навчання геометрії в контексті проблеми формування фінансової грамотності школярів 2.2. Формування підприємницької компетентності учнів за допомогою проєктних технологій у процесі навчання математики 2.3. Використання інтерактивних технологій у практиці навчання в школі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |