top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Курсові arrow ФЕМУ arrow Особливості формування понять про число у дітей старшого дошкільного віку
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Особливості формування понять про число у дітей старшого дошкільного віку

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ ПРО ЧИСЛО У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

1.1. Логіко – математичний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема

1.2. Значення та завдання формування уявлень про число та лічбу у дітей дошкільного віку

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНИЦЬКО – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ЧИСЛО У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

2.1. Виявлення рівнів сформованості уявлень про число у дітей старшого дошкільного віку

2.2. Система роботи з формування уявлень про число у дітей старшого дошкільного віку

2.3. Аналіз результатів дослідження

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 43

 

Курсові роботи з ФЕМУ

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024