Ефективність використання ігрових прийомів при формуванні елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема навчання елементам математики дітей дошкільного віку у різноманітних наукових підходах 1.2. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ПРИЙОМІВ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Особливості використання розвиваючих ігор математичного змісту в роботі з дітьми дошкільного віку 2.2. Формування логіко-математичних здібностей в процесі використання сюжетно-дидактичних ігор з математичним змістом та елементів народної педагогіки 2.3. Логіко-математичні ігри та вправи для дітей дошкільного віку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з ФЕМУ |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |