Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами музично-дидактичних ігор (2) |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Сутність поняття здібності та природи творчості
1.2. Психолого-педагогічні підходи до вивчення та дослідження творчих здібностей
1.3. Психологічні передумови розвитку творчості у дошкільників
РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНО-ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ
2.1. Методика використання музично-дидактичних ігор в процесі співу
2.2. Методична рекомендації щодо ефективного використання музично-дидактичних ігор на музичних заняттях з дітьми 6-го року життя
2.3. Дослідно-експериментальна робота з розвитку творчих здібностей дошкільників засобами музично-дидактичних ігор
2.3.1. Стан сформованості творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку
2.3.2. Методичне забезпечення творчого розвитку старших дошкільників засобами музично-дидактичних ігор
2.3.3. Перевірка ефективності запропонованої методики
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Методики викладання музики
|