Аудіювання на уроках української мови в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ В УЧНІВ УМІНЬ АУДІЮВАННЯ ЯК ВИДУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Проблема розвитку умінь та навичок аудіювання у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості розвитку аудіативних умінь дітей молодшого шкільного віку РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ В УЧНІВ УМІНЬ АУДІЮВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Формування комунікативних компетенцій молодших школярів шляхом розвитку аудіювання як процесу слухання і розуміння усних висловлювань 2.2. Методичні рекомендації щодо організації процесу аудіювання ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|