Головна arrow Реферати arrow Психологія (реферати) arrow Технології глибинного впливу у рекламі
19.01.2020
Технології глибинного впливу у рекламі

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. "Реклама" і "рекламний вплив" як соціологічні концепти

РОЗДІЛ ІІ. Структура глибинного соціально-психологічного впливу реклами

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Загальна кількість сторінок - 27

Реферати з Психології

 
< Попередня   Наступна >
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

 >>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість рефератів, що викладені на сайті - 100 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)


Studentam.net.ua © 2008-2020