Урахування вікових особливостей учнів у процесі навчання математики |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВРАХУВАННЯ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ УЧНІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ 1.1. Аналіз проблеми індивідуального підходу в контексті врахування вікових особливостей учнів у різноманітних наукових дослідженнях 1.2. Сутність врахування вікових особливостей учнів у процесі використання індивідуального підходу РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВРАХУВАННЯ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ 2.1. Методика врахування вікових особливостей учнів у процесі формування комунікативних умінь засобами мови підручників через різнорівневу систему завдань і вправ (на прикладі учнів 5-6 класів) 2.2. Психолого-педагогічні та методичні основи навчання математики в старших класах (на прикладі класів економічного профілю) ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |