Розвиток творчих здібностей на уроках математики в учнів початкових класів |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми розвитку творчих здібностей в учнів початкових класів 1.1. Сутність поняття здібності та природи творчості 1.2. Психолого-педагогічні підходи до вивчення та дослідження творчих здібностей 1.2.1. Розуміння природи творчості і творчих здібностей у зарубіжній психолого-педагогічній науці 1.2.2. Розробка проблеми творчості і творчих здібностей у вітчизняній психолого-педагогічній науці 1.3. Психолого-педагогічні особливості розвитку творчих здібностей у молодшому шкільному віці Розділ II. Методи та методика дослідження 2.1. Методологічні засади експериментального дослідження творчих здібностей 2.2. Методи, методика і процедура дослідження Розділ III. Експериментальне дослідження особливостей розвитку творчих здібностей у молодшому шкільному віці 3.1. Результати дослідження рівня розвитку невербальних творчих здібностей школярів 3.2. Дослідження рівня розвитку творчих математичних здібностей учнів 3.3. Умови формування і прийоми підвищення рівня творчих здібностей молодших школярів Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |