Психолого-педагогічні чинники ефективної взаємодії викладача і студента |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТА В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Наукові підходи до визначення поняття педагогічної взаємодії між викладачем та студентами 1.2. Психологічна специфіка взаємодії викладачів і студентів на міжособистісному рівні РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТА 2.1. Психологічні особливості встановлення дидактичної емоційної взаємодії викладача та студента в процесі навчання 2.2. Авторитет викладача – необхідна умова його ефективної взаємодії зі студентами 2.3. Чинники атракції при взаємодії педагога зі студентами ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |