top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Курсові arrow Педагогіка arrow Маркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послуг
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Маркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послуг

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретико-правове підґрунтя маркетингових досліджень як засіб управління якістю освітніх послуг

1.1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень як засіб управління якістю освітніх послуг

1.2. Нормативно-правове забезпечення маркетингових досліджень як засіб управління якістю освітніх послуг

1.3. Сучасний стан маркетингових досліджень як засобу управління якістю освітніх послуг

Висновки до розділу 1

Розділ 2. Модель маркетингових досліджень як засобу управління якістю освітніх послуг на прикладі КНЕУ ім.В.Гетьмана

2.1. Наукове обґрунтування, структура та зміст моделі маркетингових досліджень як засобу управління якістю освітніх послуг

2.2. Технологія впровадження моделі маркетингових досліджень як засобу управління якістю освітніх послуг

2.3. Рекомендації керівникам закладів освіти щодо маркетингових досліджень в управлінні якістю освітніх послуг

Висновки до розділу 2

Загальні висновки

Список використаних джерел

Загальна кількість сторінок - 43

Курсові роботи з Педагогіки

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

>>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2021