Методичні особливості формування художніх уподобань школярів на уроках художньої культури в загальноосвітній школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНІХ СМАКІВ УЧНІВ 1.1. Проблема художнього сприйняття як важливого чинника розвитку моральності особистості у різноманітних наукових підходах 1.2. Основні принципи реалізації художньо-естетичного виховання засобами мистецтва на сучасному етапі РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНІХ УПОДОБАНЬ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 2.1. Значення уроків художньої культури у художньо-естетичному вихованні учнів 2.2. Шляхи вдосконалення художніх смаків учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 42 Курсові роботи з Методики викладання художньої культури |
< Попередня | Наступна > |
---|