Стиль та організація діяльності керівника та їх вплив на результати роботи організації |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. КЕРІВНИК В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 1.1. Роль, функції та якості керівника в організації та його управлінських діяльності 1.2. Особливості управлінської праці та стилі керівництва на підприємствах готельного бізнесу в сучасних умовах РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ СТИЛІВ УПРАВЛІННЯ І ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ КЕРІВНИКА ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Коротка характеристика об'єкта дослідження 2.2. Аналіз управління і організація праці керівника в готельному підприємстві РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Структурно-функціональна модель системи управління якістю обслуговування клієнтів 3.2. Автоматизовані системи управління як інструмент підвищення ефективності функціонування вітчизняних підприємств готельного господарства ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |