Особливості навчання дітей дошкільного віку розв’язуванню арифметичних задач |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ЗАВДАННЯ З ФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ У ДІТЕЙ В ДИТЯЧОМУ САДКУ 1.1. Значення формування початкових математичних знань для дошкільнят 1.2. Програмні завдання з формування початкових математичних знань у дітей в дитячому садку РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ УМІНЬ РОЗВ’ЯЗУВАТИ АРИФМЕТИЧНІ ЗАДАЧІ 2.1. Арифметичні задачі та їх типи 2.2. Досвід навчання старших дошкільників розв’язуванню арифметичних задач 2.3. Етапи навчання розв’язування арифметичних задач 2.4. Сформованість умінь сучасних дошкільників розв’язувати арифметичні задачі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 67 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК >>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<< Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |