Застосування проблемного навчання під час вивчення дисципліни "Лісництво" |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ 1.1. Ретроспективний та конструктивно-критичний аналіз становлення і розвитку основних напрямів розвитку проблемного навчання на різних історичних етапах 1.2. Проблема сутності проблемного навчання як інноваційної технологій у ВНЗ у різноманітних наукових підходах 1.3. Порівняльний аналіз проблемного навчання та методу випадків і ситуацій у ВНЗ України Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ЛІСНИЦТВО” 2.1. Проблемна лекція як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів 2.2. Особливості організації самостійної роботи студентів як форми проблемного методу навчання у ВНЗ 2.3. Роль проблемного навчання у формуванні креативності майбутніх фахівців лісового господарства 2.4. Проблемне навчання та інформаційні технології як засоби підвищення мотивації студентів 2.5. Поєднання компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів в умовах навчального процесу 2.6. Експериментальна перевірка ефективності поєднання проблемного та інтерактивного навчання у процесі формування фахової компетентності майбутніх фахівців лісового господарства Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 103 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|