Теоретико-методологічні основи вивчення додавання та віднімання цілих невід’ємних чисел в межах 100 |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПОЧАТКОВИЙ КУРС МАТЕМАТИКИ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ 1.1. Освітні, виховні й розвивальні завдання навчання математики в початкових класах 1.2. Зміст початкового курсу математики 1.3. Аналіз програми з математики для початкових класів РОЗДІЛ ІІ. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ДОДАВАННЯ В МЕЖАХ 100 2.1. Усне додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток 2.2. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток 2.3. Усне додавання з переходом через десяток 2.4. Усне віднімання з переходом через десяток ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 40 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|