Управління навчальним процесом у ВП НУБіП України «Ірпінський економічний коледж» |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ В КОЛЕДЖАХ ІІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ 1.1. Аналіз сучасних тенденцій управління вищим навчальним закладом на засадах інноваційного розвитку 1.2. Специфіка навчальних процесів у ВНЗ України: нові тенденції, явища, процеси вищої освіти в контексті європейської інтеграції 1.3. Особливості сучасної професійної підготовки студентів-економістів в умовах економічного коледжу Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ УМОВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ В ІРПІНСЬКОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ КОЛЕДЖІ 2.1. Використання інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль у забезпеченні якості освіти і доступності до сучасних інформаційних джерел 2.2. Проектування стратегії управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів в умовах коледжу 2.3. Основні компоненти і порядок реалізації модулів інформаційної технології планування обсягів навчальної роботи у вищому навчальному закладі 2.4. Практичні рекомендації щодо формування організаційного забезпечення інноваційного розвитку ВНЗ 2.5. Організаційно-методичне забезпечення управління навчально-виховним процесом у коледжі ІІ рівня акредитації 2.5.1. Діагностування готовності педагогічних працівників до інноваційної діяльності у коледжі 2.5.2. Сутність та модель організаційно-методичного забезпечення управління навчально-виховним процесом в коледжі в умовах інновацій та критерії його визначення 2.5.3. Діагностика результативності моделі та методичні рекомендації щодо її застосування Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 97 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|