Головна arrow Курсові arrow Економічні науки arrow Організація обслуговування учасників конференції
23.05.2017
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Кнопки


Організація обслуговування учасників конференції

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ

1.1. Проблема формування послуг підприємств ресторанного господарства у різноманітних наукових підходах

1.2. Послуги закладів ресторанного господарства та вимоги до них

1.3. Характеристика методів і форм обслуговування

РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ

2.1. Організація обслуговування учасників  конференцій в закладах ресторанного господарства

2.1.1. Класифікація та загальні вимоги до організації ділових, культурних, громадських і спортивних заходів

2.1.2. Обслуговування за місцем проведення ділових, культурних та громадських заходів

2.1.3. Обслуговування учасників заходів сніданками, обідами, вечерями

2.2. Шляхи формування ефективної системи управління якістю на підприємствах ресторанного господарювання у контексті проблеми зростання їх конкурентоспроможності

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Загальна кількість сторінок - 42

Курсові роботи з Ресторанного обслуговування

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

>>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 250 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2017