Навчання аудіювання на молодшому етапі в середній загальноосвітній школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ВМІНЬ АУДІЮВАННЯ НА МОЛОДШОМУ ЕТАПІ ЗНЗ 1.1. Проблема аудіювання у різноманітних наукових підходах 1.2. Аудіювання як вид мовленнєвої діяльності 1.3. Вікові особливості молодших школярів РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ НА МОЛОДШОМУ ЕТАПІ ЗНЗ 2.1. Реалізація принципів навчання англомовного аудіювання в навчально-методичному комплексі для початкової школи 2.2. Комплекс завдань для формування мовленнєвої компетенції в процесі навчання аудіювання на уроках англійської мови 2.3. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 64 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК >>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<< Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |