Психологічні готовність до школи дітей шестирічного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ 1.1. Проблема готовності дитини до шкільного навчання у різноманітних наукових підходах 1.2. Характеристика змісту та основних компонентів готовності до шкільного навчання РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАЯВНОГО РІВНЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|