Педагогічні умови взаємодії ДНЗ і сім’ї у фізичному вихованні дітей 3-го року життя |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ВЗАЄМОДІЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ І СІМ’Ї У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Проблема фізичного виховання дітей раннього віку у різноманітних наукових підходах 1.2. Реалізація завдань фізичного виховання дітей 3-го року життя в умовах сім’ї 1.3. Форми співпраці дитячих навчальних закладів і сім’ї з питань фізичного виховання дітей 3-го року життя РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ВЗАЄМОДІЇ ДНЗ І СІМ’Ї У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ 3-ГО РОКУ ЖИТТЯ 2.1. Вікові особливості фізичного розвитку дітей раннього віку та його врахування у контексті проблеми дослідження 2.2. Інноваційні технології як засіб оптимізації спільної фізкультурно-оздоровчої роботи ДНЗ і родини 2.3. Рекомендації батькам щодо проблеми загартування дітей раннього віку 2.4. Дослідження рівня розвитку рухових якостей дітей другого-третього року життя як складової їх фізичного розвитку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Методики викладання фізичної культури |
< Попередня | Наступна > |
---|