top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Курсові arrow Методика викладання математики arrow Способи диференціювання навчальних завдань у процесі організації самостійної роботи учнів на уроках математики
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Способи диференціювання навчальних завдань у процесі організації самостійної роботи учнів на уроках математики

Зміст

Вступ

Розділ І. Теоретичні засади проблеми диференційованого підходу в процесі навчання учнів початкових класів

1.1. Диференційоване навчання учнів початкової школи: понятійно-категоріальний аналіз

1.2. Психолого-педагогічні чинники диференціації навчання молодших школярів

Розділ ІІ. Ефективні шляхи та методи диференціювання навчальних завдань у процесі організації самостійної роботи учнів на уроках математики

2.1. Способи диференціювання навчальних завдань на уроках математики у контексті проблеми дослідження

2.2. Диференційований підхід до навчання учнів математики на основі їх персональних когнітивних стилів

2.3. Методика та результати дослідження ефективності використання диференційованих завдань в процесі організації самостійної роботи на уроках математики у контексті розвитку пізнавального інтересу учнів

Висновки

Список використаної літератури

Додатки

Загальна кількість сторінок - 60

Курсові роботи з Методики викладання математики

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024